Hvorfor skal du vælge en specialist?

Essensen

Du skal vælge en specialist, fordi han/hun er dygtigst!

BUM!

Så kort kan det siges.

En specialist er en, der har S P E C I A L I S E R E T sig i et eller andet. Så derfor har hun/han mere erfaring, er dygtigere og fingrene har i ‘bolledejen’ so to speak!

Vi kan ikke være specialister i alt, men vi har alle noget, som vi bare er allerbedst til.

Og du skal vælge hende/ham.

Hvordan kan du så vide, om det er en specialist, du snakker med?

Det kan du langt hen af vejen ved at bruge din mavefornemmelse.

MEN der er et stykke, hvor det er super svært at mærke – fordi du måske har en ‘blokering’ på fx. teknik.

Og det er her, jeg kommer ind i billedet 😀

Jeg har efterhånden en del års erfaring med, hvem der kan hvad, hvorfor hun/han er specialist – hvad hvem har opnået osv osv.

Så jeg vil påstå, at jeg langt hen af vejen VED, hvem der kan hvad – og jeg har efterhånden fået en del dygtige samarbejdspartnere, hvis speciale jeg hellere end gerne formidler videre.

Vil du selv tjekke specialisten ud, så kig efter referencer – og MEGET gerne referencer, som du må kontakte, så du kan se, at der er et reelt menneske bag, OG du kan høre, hvad han/hun har opnået ved samarbejdet.

Hvad er det, der gør nogen til specialist?

At være / blive specialist er efter min mening, at du har været igennem selv. At du har opnået resultater selv.

Du er højst sandsynligvis terapeut eller behandler af en slags, og mit ‘gæt’ er, at dit speciale har du selv været igennem.

Sådan er det i hvert fald for mig.

Jeg er selv gået fra at være Presset, råbende og træt mor til at være Kærlig og rummende kvinde (det kan du læse meget mere om HER).

OG jeg har i 3 år haft en konto hos Simplero, som jeg har brugt hver eneste dag. + jeg det sidste år har administreret mange forskellige konti hos Simplero. Du er velkommen til at spørge ind til hvem, og sikkert også skrive eller ringe til dem for at høre, om de er rigtige mennesker 😉

OG så har jeg de sidste 5 år bygget mellem 10 og 12 sider op til mig selv i WordPress + rigtigt mange for andre mere eller mindre fremmede 😉

Derfor kalder jeg mig ekspert og specialist i Simplero og WordPress.

Når jeg udvælger samarbejdspartnere, er jeg ret picky – jeg vil kun have de bedst. Det sikre jeg mig ved at se deres tidligere arbejde – ELLER og i langt de fleste tilfælde: ved at have fået dem anbefalet af andre, hvor jeg kan se, at de har skabt resultater.

Jeg er specialist i…… hvad med dig?

Jeg er helt klart specialist i Simplero – det er mit kerneområde, og du er i trygge hænder her. Du må gerne få tlf nr på nogle, der har brugt mig, og som kan fortælle, hvad du kan forvente.

Derudover bygger jeg hjemmesider. Udviklingen af designet og opbygningen af hjemmesiden er et fantastisk stykke arbejde, og at opleve, når siden går live, er helt fantastisk. Du må også gerne her få tlf.nr. til tidligere og nuværende kunder. Du kan også starte med at tjekke nogle ud her:

http://gitteasmann.dk/
http://www.academyforvibrations.com/
https://mangt.dk/

Alle sider til fantastiske, autentiske specialister, som arbejder med dét, de er virkeligt eminente til!

Derudover arbejder med din målgruppe – jeg har en del kurser bag mig i målgruppesegmentering og arbejdet med kommunikation. Jeg er uddannet indenfor indlæringspsykologi, og jeg bruger al min viden om indlæring og opfattelse, når jeg arbejder med salg og marketing.

Jeg laver rigtigt meget andet for dig og andre, og du kan læse mere om det hele HER.

Lad mig nu høre, hvad du er ekspert i? Hvor ville du ikke anbefale nogen som helst andre end dig selv? Skriv meget gerne i kommentarerne! Jeg elsker specialister.

Jeg har specialister i:

Specialist
  • Søgeordsanalyser – du (jeg) skal have noget at skrive blogindlæg osv ud fra. Søgeordsanalysen er dit grundlag.
  • Backend kodning på hjemmesiden – såsom hastighedsoptimering, sikkerhed, udvidet backup osv.
  • Avanceret PhotoShop redigering.
  • Illustrationer og fotografering.
  • Logo-design – jeg laver nemt dit logo, hvis det kun indeholder tekst, men alt andet har jeg dygtige samarbejdspartnere til.
  • Avancerede SEO-tekster – når din forretning er godt igang online, vælger nogle at nørde SEO – her ved jeg, hvem der virker!
  • Facebook-annoncering – Facebook ændrer konstant, og det handler om at være med på det nyeste hele tiden.
  • Har jeg ikke en samarbejdspartner indenfor et særligt felt, så finder jeg ham/hende!
0 replies

Skriv en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Måske du også vil læse om…